Skicka pengar, jag ska till Mall of America!

Två spelade matcher i helgen. Mot lakers och Lights...Lakers förlorade vi föra helgen mot med 9-2....i helgen gjorde jag mina 2 första seriematcher. Fredags Matchen mot Lakers spelade vi dåligt som lag och förlora med 5-2, dom hade över 40 skott och jag hade en svettig men rolig match...Fredagens  höjdpunkt, var att ett av våra trognaste fans, Jeff Boehmer, hade köpt en stor Sverige flagga som han använde flitligt under hela matchen.

Igår var det dags för min hemma premiär inför 1500+. Ganska mäktigt att komma ut på line-upen inför 1500 skrikande fans. Går inte att beskriva känslan, idag hade Jeff satt upp sverige flaggan bredvid den amerikanska så det var lätt att välja flagga under nationalsången. Det går heller inte att beskriva känslan jag hade när vi spelade som ett lag och vann på hemmaplan. Seger med 3-1.

Jag blev utvald som matchens second star, med 27 saves.


Idag ska jag och Trevor Lloyd åka till Mall of America, USA:s största köpcentrum som ligger ungefär 1.30 från Rochester.



I mall of america finns bland annat:
  • Biograf med 14 salonger
  • Camp Snoopy temapark
  • Flera restauranger
  • Barer och nattklubbar
  • Ett bröllopskapell
Här finns över 520 butiker i fyra våningar och anläggningen sysselsätter över 12 000 anställda. Antalet besökare är över 40 miljoner per år

Camp Snoopy är en temapark inomhus mitt i shoppingcentret. Där finns otroligt nog två Berg- och dalbanor, förutom flera andra attraktioner. Detta är den största inomhusparken i Nordamerika. Temat för parken är seriefiguren Snobben (Snoopy på engelska) vars skapare Charles M. Schulz föddes i Saint Paul.

Kommentarer
Postat av: majsannnnnnn

droool ..

2009-12-01 @ 21:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0