länge sen

länge sen jag skrev, internet har inte funkat på ett par dagar.. så vad har jag gjort????
spelat över 1000 matcher nhl med Sam, kollat påöver 1000 filmer med Sam, gjort saker med Sam, umgåtts med polare med Sam... Jag och Sam har nog spenderat dom 4 senaste dygnen ihop.... Vi har till och med fått våran rosa stripe together... Fråga inte vad det är, Hemligstämplat...

Igår spelade vi vår första seriematch, 2 timmar bussresa mot bottenlaget Minnesota Wildcats, vinst med 15-0 och coach var ändå inte helnöjd. Det var roligt att kolla, en fight + de var runt 300 pers där och 150 av dom var Ice Hawks fans.. Med klingor, tutor och trummor och det var helgalet, var 3e mål vi gjorde ställde sig 50 pers upp och skrek "Sieve" till deras målvakt. efter 7 mål och deras nya målvakt kom in ställde sig alla 50 upp igen och skrek "fresh meat"...

2 hattricks gjordes i matchen och kepsar kastades in på isen... hel galet..

Kan bara tänka mig hemmamatcher när 1600 ice hawks fans är där och kollar... Helt sjukt.


Nu sitter jag, Sam och Sanchez och chillar bara, blir nog så resten av kvällen om inget händer. Vi har vart hos Hurd hela dagen, team BBQ men det var ca 15 killar där bara. vi spelade pingis, nån jävla kastsport som jag sög på, och chillade i jacuzzin.

Imorgon så går jag nog på is lite lätt igen efter ca 2 veckor... Får se hur jag känner mig.

 

 


Kommentarer
Postat av: pa

ni ser ut att må bra tycker jag...

2009-09-08 @ 19:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0