bilder och videos och lite annat

Här kommer dom lovade bilderna från huset.

Här är 50% av våran nedervåning

Mitt och brents egna kylskåp.

Ena delen av huset utifrån..

 

Strunta i att ta bilder på rummet då det var ganska stökigt.

 

Och ni som följt min blogg vet vem Casey Wheatley är. Killen som hamnar i slagsmål ganska ofta på våra träningar. Killen är för sjutton youtube stjärna.

I denna fight har Wheatley svart tröja.




Och här har han vit tröja.

 

och apropå fight, så droppade jag och Benson handskarna på träningen idag. Varnar känsliga läsare

Sam Benson: född 910303, samma dag som mig, samma längd, ganska mkt biffigare

Tar över 140 i bänk, 200 i benböj, och gör över 500 pushups varje dag.


Han gick mig på nerverna och vi droppade dom. Han fick in 2 bra träffar över ögat och

jag 1 punch knockoutade han och han flög i isen.

 

Det är allt jag har att säga för idag.


Kommentarer
Postat av: kalle

jag blir så stolt simon!

2009-09-23 @ 22:38:05
Postat av: Världens bästa morbror

Är det banta på gång med tanke på kylskåpet. Skaffa dig lite matkultur.

2009-09-25 @ 23:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0