bild på vår maskot.

är väll ingen ide att skriva om matchen egentligen, vi blev överkörda med 9-2, tur var väll att jag inte spelade.
9-2 förlusten är den största förlusten icehawks har vart med om på alla sina år. Vi skämde ut oss själva, hela tränarbasen och +2000 fans. Nu har vi en vinst och en förlust i serien.

På fredag har vi revanch mot Lakers, då får jag spela min första seriematch. Sen på lördagen möter vi Lights på hemmais....


 

 

Idag då? Först dominerade jag på isen, som vanligt (inge skämt) sen gick jag på gymmet och pumpade upp mina bröd.st muskler inför beachen 2012, här kommer jag!...Sen har jag pluggat i 5 timmar, kul liv.


Kommentarer
Postat av: Anonym

heja på :D

2009-09-22 @ 08:06:57
Postat av: pa

du e duktig du

2009-09-22 @ 08:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0