9-1

Vinst med 9-1 i dagens träningsmatch match mot mass maple leafs, skotten 78-20. Detta Mass maple leafs krossade mitt gamla Boston Jr Blackhawks med 11-3 förra helgen, så det är ganska stor skillnad mellan förra året och i år...
Annars idag var så chillade jag och Sam och spelade kanske NHL 09 för ca 6 timmar, jag vann en match!!!!!!!!! fan va grym jag är.


Annars idag har jag vart och träffat typ lagdoktorn och kommer bli borta i runt 1 och en halv- 2 veckor till. kul-_-

Annars idag pratade jag med min Kalle för första gången på typ 100 år. Love u buddy.... Annars just nu är allt queer. queer, queer, queer. Har dödat en hoppande spindel för han var i vägen, har sjungit med min fula sångröst pga internet inte funka + att batteriet på ipoden dog. Allt funkar kanon...

Tjao

Kommentarer
Postat av: was

Har du hoppat av dina gymnasiestudier?

2009-09-02 @ 15:02:22
Postat av: was

Har du hoppat av gymnasiet

2009-09-02 @ 15:02:52
Postat av: Miss Stina

Grattis till vinsten då, duktig du är då simon ;) gryyyyyyymm!

2009-09-07 @ 00:13:04
URL: http://msstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0