Hänt lite saker.....

Har precis kommit hem från Hudson, sitter och chillar med Lloyd, Roberg, Hurd, Groth och Sam.... Vinst med 5-0 och inkasserade min första nolla med 20 saves... I fredags slog vi Flying Aces med 12-5...

I lördags drog jag, Lloyd, Weber och Sam till Minnesota Golden Gophers football game mot South Dakota State Univeristy.... Det var en upplevelse, första amerikanska football matchen jag sett i mitt liv... Dock var det College football, hade hoppats på NFL... Men det var riktigt bra football ändå, det var utsålt, mellan 45k-50 000 fans och jag var en av dom.

Förra veckan hade vi 2 matcher mot serieledarna lumberjacks, var en tuff helg. Torsk med 2-1 första matchen, ledning med 3 min kvar men tappade, blev första star av the game med 30 saves, så det va kul.... Lördagens match torskades med 3-2 på sudden, 3-2 målet gjordes med 7 sek kvar av over timen....

Imorgon är vi lediga så jag ska plugga och ha mig.




Kommentarer
Postat av: Mm & Mf

Grattis till vinsten och första nollan.

Mm & Mf

2009-11-16 @ 09:43:51
Postat av: kalle

det går rykten om en gaddning?:O

2009-11-16 @ 19:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0