Mitt intressantaste inlägg

Ska göra detta inlägg till det intressantaste inlägget någonsin.
Ska väll börja med att skriva att vi vann dagens match mot Californias coola katter med 8-2, en match där dom 25 min man spelade var 2 dagar, fick kanske 5 skott på mig, men nollan är nollan....

En kväll som denna skulle jag spenderat i Hotellets bubbelpool, tyvärr dök jag och Fredde upp 9.58 och dom stängde 10, resten av laget hade hunnit suttit där i 5-10 min. Vidare till datorrummet och 5 min är avklarade där när samma gubbe kommer och säger att tshirt och skor är ett måste i rummet. Tyvärr var kläderna endast badbyxor. Så upp på rummet för att chilla här en stund.

Imorgon klockan 7 har vi sista matchen i turneringen, vi kommer med stor sannorlikhet inte fixa playoff plats eftersom vi torska första matchen. Så det blir väll shoppa eller något dylikt.

Eller kanske dricka några Blue Moon, tyvärr är jag inte 21 så det blir inge av.

Blue Moon är en öl farsan har testat på här borta. En öl som har konstig smak, men pressar man saften ur en apelsin ner i ölen har den tydligen blivit den godaste ölen som finns. Tänk vad mycket en apelsin kan göra. Testa gärna det där hemma grabbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0