hej

Jag gör ingenting på dagarna förutom spelar hockey och därför skriver jag inga intressanta inlägg.

Idag hade vi vår första match i turneringen. Vi mötte Elite White, som har hela laget fullt med NY Bobcats spelare från AJHL. Förlust med 3-4, det som kändes extra surt var att dom sköt in segerpucken med 40 sek kvar. Nu måste vi vinna våra 2 sista och dom förlora en om vi ska ha chans att gå till playoffs.

Aja, jag kan väll lägga in en historia här.

Kalle Karlsson besökte en spågumma efter en väl genomfestad natt. Han slog sig ned och utbrast: "Jag vill inte veta ett dugg om framtiden, jag vill bara få reda på vad jag gjorde igår."

Kommentarer
Postat av: kalle

hahaha, du är så psyk! när kommer du hem? kör hårt<3

2009-07-26 @ 12:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0