Framme i Bostwon

Nu är jag äntligen framme, 12 och en halv timmes flygresa slösade jag bort med en film 17 again eller något sånt och sen läste ungefär en fjärdedel ur min nyinköpta bok, Spelet av Neil Strauss....ta reda själva på vad den handlar om, tänker inte nämna det i bloggen. Mike plockade upp oss från flygplatsen och körde hem oss till hans föräldrar där jag bodde senast jag var här.

När jag kom fram fick jag trevliga påhopp av min trogna broder Simon Ohlsson.
Hälsa Micke,
Hälsa Jeremy
Hälsa Lou att han är steekare.

Vet att du känner suget att vara här Simon, men din tid kommer den också, jag ska lära ut lite kunskap jag fått av min bok när jag kommer hem till dig.

NU ska jag ut och ta ett dopp i pooolen, vi hörrrss

Kommentarer
Postat av: simpa

kung !

2009-07-15 @ 23:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0