Första dagen avklarad

Kom nyss till hotellet, jävligt trött e jag efter 2 matcher(2x30 rullande tid sen målvakts byte) och en målvaktsträning. Ska väll ut på staden nu och käka lite.

Dagen då, gick bra, bättre än jag trott, 1 mål på 2 matcher, där vi vann första med 5-1 och förlorade på straffar andra efter 4-4. Bra spelare och högt tempo, bra tacklingar. märks att detta lag är ett av dom bättre lagen i hela Jr A tier 3 i USA.

Skillnaden mellan mig och alla andra då? Jag har inte varit på is på 4 månader och dom har vart på is varje dag.
Men nu har jag bevisat att man inte behöver vara på isen på 4 månader för att....vara snyggast i stan.

Kommentarer
Postat av: Zajen JR

låter som du tar tryouten med storm Jesse! sedan kan jag ju inte annat änn hålla med dig om att du säkert är snyggast på plats.

2009-07-19 @ 15:05:53
Postat av: Rappe

låter som det gått bra simon :) fortsätt så här så syns vi snart MVH Rasmus Billman

2009-07-19 @ 15:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0