jobbig weekend

Första 3 matchers helgen avklarad. nu är det 3 till i rad innan vi får jullov.
Fredags matchen spelades mot Crusaders, efter att ha legat under med 0-3 efter första perioden vände vi och vann med 6-5. Lördagen spelade vi mot Owls, våran gamla defense Urban Demo från slovaken och våran gamla målvakt Mike Becker spelar nu för det laget. Vinst med 3-0 och jag inkasserade min andra nolla i rad. Söndags matchen var det som var det jobbiga med helgen. Vi åkte och spelade mot serieledarna lumberjacks, dom två tidigare möten har vart tajta, men denna dag blev vi totalt överkörda. Torsk med 9-1, själv blev jag inbytt efter halva matchen när det stod 6-0.
Nu är vi 13-5-1 och 19 poäng upp till serieledarna, men vi har 9 matcher mindre spelade så vinner vi dom, vilket vi borde göra om vi inte har ännu en skitmatch som vi gjorde mot Lumberjacks,  är det 18 poäng och vi är i toppen där vi ska vara.

http://www.mnjhl.com/page/show/107233-home

Går ni in på ligans hemsida och scrollar ner ser ni ett ansikte ni känner igen...







Save percentage leaders för målvakter med över 500 min spelade... Dock kan jag säga, och ja ska vara helt ärlig, så är mina stats inte riktigt så bra, dom har inte glömt mina 3 mål jag släppte mot lumberjacks och rätt ska vara på en 5e plats med 91.8, men ledning kan man ju inte gnälla över inte..

Nu ska jag plugga lite och sen dra på gymmet med lloyd banks....dock är jag sugen på att nappa lite!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0