Training camp på g

Ska gå och äta frukost snart och göra mig redo för första dagen som en Ice Hawks, men tänkte slänga in ett snabbt inlägg.
Någon från laget kommer och hämtar mig om ca en och en halv timme och sen börjar en lång dag, imorgon är också en lång dag och söndag är en ännu längre dag.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, va och skapa ett bankkonto igår, beställde 3 böcker från internet, det var en chill och vanlig dag hos mig helt enkelt.

Lägger in en låt som Låtens titel avslöjar vad detta handlar om. Best I ever had, du vet vem du är!
Ni andra som är nyfikna kommer få svaret på måndag då jag har tid och mod att avslöja vem det är.


Kommentarer
Postat av: asp

såklart det är mig det handlar om gubben

2009-08-14 @ 16:15:34
Postat av: Anonym

who is it?

2009-08-14 @ 23:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0