time to take a nap

Ska skriva detta inlägg sen ska jag sova i några timmar.
Igår så hade vi den jobbigaste dagen hittils i hells week, var nära på att spy under båda fyspassen, det var riktigt illa. Efter morgonpasset så kom Nick Tomako och Sam Benson(fyller år 910303 han med) över till vårt hus och vi lirade lite nhl 09, jag spelade dock bara en match då jag är riktigt kass, förlorade den mot Nick med 6-0. Men är ganska nöjd, hade 1 punch knockout i en fight.

Idag hade vi fys på morgonen, den började 06.45 idag och vi körde till kvart över 8. Ett ganska kort fyspass om man jämför med dom andra. Men lika jobbigt, 100 miles run och massa benböj och lårgång. Sen direkt efter var det ispass, gick bra även fast man knappt orkade stå upp. Benen skakade hela isträningen, men men.

Nu ska jag väll sova en stund, sen chilla lite innan fysträningen ikväll.

”You can be my wing man anytime” - Citat från Top Gun

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sov gott!

2009-08-20 @ 20:53:21
Postat av: kajsa

3 mars är bäst, helt klart!! :D

2009-08-22 @ 11:56:39
URL: http://knils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0