Slitna Killar

Första dagen avklarad på hells week. Ingen i laget kan nog gå normalt idag, om jag säger såhär. 2 st 2timmarsfyspass ben/snabbhet/mage/överkropp ja allt man kan få in på 4 timmar. Känner mig ganska sliten, och det gör nog hela laget. Men vi har kul och alla har kommit in riktigt bra.

Annars idag köpte jag min nya mobiltelefon, var sugen på en riktigt fin med tangentbord och grejer, själva telefonen låg på 87 dollar men om man skulle +a på alla grejer översteg den 170 dollar. way to expensive for me.. Köpte istället en gammal sliten samsung för 20 dollar och totalt runt 60 dollar. Funkar bra att smsa med. Har nog skickat iväg ett meningslöst sms till alla i laget där jag skrev:

Hi, i got unlimited texting so you now, this text has no reason!


Aja, nu blire väll en match i NHL 09 med Brent och sen läggdags.


PS. Den speciella personen jag menade med sången Best i ever had är ingen annan än... Hmm finns många speciella, behöver några mer dagar att tänka ut en person. Keep in touch and ur maybe my favorite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0