skit telefon

Japp, runt 4 dar har gått och min nya telefon är redan trasig...
Efter golfturneringen laget hade, så plockade Brent upp mig vid ishallen, alla Rookies utan jag, Urban Demo(slovaken) och Chad Mundy fick åka hem efter 1 timme, vi 3 som fick va kvar, förlorade i sten sax påse....


Ifallafall, när jag satte mig i bilen så tappade jag telefonen och 5 min senare när jag märkte det och åkte tillbaka var det redan någon som kört över den....

Vafan säger jag bara... Är det inte meningen att en 20 dollars telefon ska hålla minst 1 överkörning?

Eller vad tycker ni?
fanfanfanfanfanfanfanfanfanfan!

Kommentarer
Postat av: M o P

Tur att du inte köpte den dyra telefonen.

2009-08-22 @ 08:42:52
Postat av: M o P

Tur att du inte köpte den dyra telefonen

2009-08-22 @ 08:49:38
Postat av: kajsa

hahahahahaahha!! bra jobbat! (Y)

2009-08-22 @ 11:54:47
URL: http://knils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0