retard simon

jag visade verkligen upp min smarthet idag. Vi fick göra massvis med tester, dom fråga månad, tid, dag och allt sådant, gick väll bra fram tills dagen... Klockrent onsdag sa jag. det var det ju inte.Tisdag är det fortfarande. Sen fick vi lyssna på massa nummer och säga dom och baklänges, kan inte haft många rätt.
På balanstestet var det jag och min roomate Duwe som hade helt klart sämst, jag hade 25 och han 29. Vilket är riktigt dåligt...

Jag har dock inte dålig balans, eller är osmart. Det visade jag på datortestet vi fick göra. Fick ungefär 50% rätt, vilket är...inte så bra.

Slovaken Demo lyckades dock få sämre än mig, då han inte fatta vinken med någonting. Vi kanske vinner många matcher i år men vi är nog det korkaste laget jag spelat med. haha

Kommentarer
Postat av: pa

behöver inte va smart för att stoppa pucken, hahah

2009-08-26 @ 10:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0