inge doktorsbesök

åkte till doktorn idag och skulle kolla upp min höft. Men svaret, din försäkring täcker bara akutfall och tydligen var detta inte akut nog. Fick betala 600 dollar eller gå.... Enklaste vägen var att gå.... Så nu får vi se vad som händer och fötter..

Igår då, drog vi och kollade på Final Destination 3D. Sjukt bra film och extra grymt med 3D brillorna som jag tog med hem.

Nu sitter jag, Sam och Brent och spelar nhl 09. Lediga ikväll för att ladda inför Scrimmage mot Mass Maple Leafs imorgon, vinner vi inte med över 10 mål blire skridskor på onsdag.

PS: Idag kom första slagsmålet på träningen, Sam Benson och Nick Tomanko gjorde upp och Benson gick segrare ur... Rykten går att Tomanko utmanat Brent tills på onsdag.

Vi fick med allt på film så ska försöka få Sam att lägga ut den på youtube så jag kan underhålla er med fighter laget emellan!

haha

Kommentarer
Postat av: kalle

vill gärna se!!

2009-09-02 @ 01:18:37
Postat av: kalle

vill gärna se!!

2009-09-02 @ 01:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0