hjärnskade test

om några timmar ska alla grabbar in och kolla om man har en normal hjärna. Ingen tror att jag kommer klara testet men det får man leva med.

Här är iaf facit på vad man ska kunna ifall ni är med om detta själva. Månaderna baklänges, och på engelska....
December
November
Oktober
September
Augusti
Juli
Juni
Maj
April
Mars
Februari
Januari

Inte så svårt va? Själv ska jag gå in och säga, no habla ingles. Suecia?

Igår då? Jo vi hade våran rookieinvigning, betala för 200 blazin chiken wings och all vets mat. vi är dock 18 rookies så det blev inte så mycket.
Själva blazin chicken wingsen då? Utan vatten eller torka av sig på 10 minuter efter att alla hade ätit upp och inget av det under "måltiden", ett rent helvete. Min mun, läppar, näsa, hela ansiktet där jag hade fått sås över eftersom jag är en glupsk ätare. Var i lågor i ca 2 timmar.




Kommentarer
Postat av: kalle

glupsk ätare?

tog du inte in någonting om bordskick när du bodde här?!

2009-09-02 @ 01:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0