Framme!

Vet inte vad jag ska säga riktigt. 13 timmar tog resan till Minnesota och sen 1 och en halv timme extra i bil till Rochester. Coach Fatis och hans 5-7? åriga son hämtade upp mig på flygplatsen.

Har flyttat in hos Roxanne och Robert?Roger? nått på RO iallafall. Familjen jag egentligen skulle tillbringa mina 8 månader hos. (Dom har haft alla europeér hittils)
Men här ska jag bo i 2 veckor nu sen flyttar jag in till min riktiga familj, helt seriös skulle jag kunna tillbringa mina 8 månader här, jag och min rumspolare som kommer imorgon skulle fått hela nedervåningen för oss själva och det är mycket, mycket mat. Hoppas det är ett lika härligt hus vi flyttar in i om 2 veckor.

Kan väll bara säga att jag verkligen ser fram emot det här. Kommer bli grymt.

Nu är klockan snart 10, och jag är helt slut (och det kanske ni märker på hur dåligt jag skriver). blir hopp i sängen tidigt ikväll.


Kommentarer
Postat av: M

Skönt att du är framme.

2009-08-13 @ 05:41:57
Postat av: Anonym

2009-08-13 @ 08:51:35
Postat av: Mm & Mf

Skönt att resan gick bra. Lycka till

2009-08-13 @ 08:55:13
Postat av: Anonym

Kul! Nu börjar det! Se till och käka ordentligt ..Lycka till!

2009-08-13 @ 19:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0