Chillacolada dag.

Sista dagen på trainingcampen och laget är klart inför säsongen, började med 5km löpning och sedan var det match, för vissa alltså. Jag, Sam och Bromberg fick chilla på läktaren eftersom vi redan skrivit på. Matchen vanns av mitt förra lag med 8-5.

Efter matchen hade vi teamtalk och allt sådant och sen drog hela laget till en från the ice nest, (ice hawks trognaste fanns, en grupp på 50 pers som följer med på borta matcher, oftast fulla och ja, riktiga fans helt enkelt), på bbq kväll där fans, houseparents och familjer var, trevlig kväll, blev åtminstone mätt....

Nu ska jag och Brent lira lite NHL 09 och ladda inför HELL WEEK, börjar imorgon bitti klockan 7-9 med löpning/fys och sedan på kvällen 7-9 med löpning/fys hela veckan lång.

Ojdå Elin, nu måste du träna hårt om du ska orka med mitt tempo;)

Kommentarer
Postat av: Elin

hahah, jag har ju sagt att jag inte behöver träna för att hänga med dig i ditt tempo ;) jag har bättre än dig iallafall ;)

2009-08-17 @ 12:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0