Ännu en jobbig dag

Klockan är 11, kom hem för inte så länge sen... Ännu en riktigt tung dag med ispass, beeptest(där jag fick bäst, ännu stoltare kille än igår), fyspass, match och sen löpning.
Jag håller på att slockna helt och hållet, är det ingen annan som känner det?

Matchen förlorade vi med 8-5, 1 insläppt idag igen och är nöjd med matchen, har väll mina vänner stolparna att tacka idag, dom hade 2 eller 3 stoltskott. Men tur ska man ha.

Imorgon är det sista dagen på trainingcampen. Samling 9.30, liten småskön sovmorgon. löpning, sista matchen och någon bbq middag.

Nu ska jag däremot sova, godnatt folket!

Kommentarer
Postat av: Daddy Rutan

Känns som du dominerar lite i matchspelet, atta boy!

2009-08-16 @ 12:28:15
Postat av: PE

Låter som all sommarträning gjort sitt... haha

2009-08-16 @ 16:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0